.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شروع مجدد يك پروژه عمراني در مازندران، پس از 40 سال

نماينده مردم نكا، گلوگاه و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: سد گلورد شهرستان نكا در سال 91 آبگيري مي‌شود.

احمدعلي مقيمي اظهار داشت: آبگيري اين سد از آرزوهاي ديرينه مردم شرق مازندران است كه با اختصاص اعتبارات مناسب تا دو سال آينده عملياتي مي‌شود.
وي با بيان اينكه بودجه تخصيص يافته براي ادامه عمليات اين طرح در سال گذشت بيش از 150 ميليارد ريال بود است، تصريح كرد: با ادامه روند رو به رشد تخصيص اعتبارات آبگيري اين سد براي مردم منطقه نويد بخش خواهد بود.
نماينده مردم نكا، گلوگاه و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در حال حاضر پيشرفت ساخت سد گلورد نكا بيش از 30 درصد است، ساخت و ساز و تزريق اعتبارات با تلاش بيشتري در حال انجام است تا در زمان پيش بيني شده به بهره‌برداري برسد.
مقيمي افزود: با آبگيري اين سد بزرگ در منطقه شرق مشكل كم‌آبي حدود 30 هزار هكتار از زمين‌هاي كشاورزي منطقه بهشهر و نكا و قسمتي از گلوگاه برطرف و از خسارت‌هاي احتمالي در صورت بروز خشكسالي جلوگيري خواهد شد.
نماينده مردم شهرستان‌هاي بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ركود بيش از 40 سال در انجام عمليات ساخت اين سد خاطرنشان كرد: در دوران گذشته اعتبارات به صورت قطره چكاني به اين سد تزريق مي‌شد و اكنون با گذشت 47 سال از آغاز عمليات اجرايي، اين سد در دوران دولت نهم و دهم اوج رشد و شكوفايي خود را مي‌گذراند.
مقيمي يادآور شد: تاكنون بيش از 320 ميليارد ريال براي سد گلورد نكا هزينه شده است كه با توجه به نگاه مثبت دولت در اين زمينه و در تكميل اين سد، روند مناسب و رو به رشدي را در عمليات ساخت و ساز شاهد هستيم.
وي گفت: همه ما بايد با تمام تلاش در راه سازندگي كشورمان قدم برداريم و نگاه ويژه به مناطق محروم، پروژه‌هاي عمراني بزرگ و اقتصادي در مناطق بايد در راس برنامه‌هاي ما وجود داشته باشد.
مقيمي با اشاره به در پيش‌بودن سفر سوم رياست جمهوري بيان داشت: اين سفر با رويكرد فرهنگي همراه است و تمام دستگاه‌ها بايد تاكنون برنامه‌هاي خاص اين دوره از سفر را پيش بيني كرده باشند تا بتوانيم اعتبارات خوب و مناسبي را براي امور فرهنگي شهرستان نكا و شرق مازندران اختصاص دهيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.